Керівник: Радиш І.І.
Журналістика – цікава і соціально значима сфера діяльності людини. Ми мріємо стати журналістами, щоб нести людям правду, примножувати добро. Ми вчимося створювати медіа продукцію, набуваємо спеціальних знань, розвиваємо свої інтелектуальні і творчі здібності, вміння критично мислити, набуваємо соціальної компетенції.
Здобуваємо знання і формуємо навички журналістської майстерності:
Про журналістику як форму громадської й літературної діяльності.
Знайомимося з законами про ЗМІ, про принципи журналістської діяльності, вивчаємо права і обов’язки журналістів, визначні дати журналістики
Набуваємо навичок збирання, опрацювання, поширення інформації через ЗМІ
Вчимося працювати з різними видами інформації
Вивчаємо і засвоюємо мовну культуру, етикет
Робимо репортажі й фоторепортажі
Проводимо інтерв’ю, соцопитування
Пробуємо сили в написанні творчих робіт різних жанрів: нарис, стаття, інформаційна замітка
Керівник: Мовчан О.О.
Мета: формування творчого потенціалу дитини, виховання активності, самостійності ініціативності, залучення гуртківців до активної творчої праці, збагачення духовного світу дітей.
Розвиток чуття кольору та форми, технічних навичок, художньо-творчого мислення.
РОБОТА ГУРТКА
Участь у Всеукраїнському конкурсі малюнків "Охорона праці очима дітей" ПЕРЕЙТИ
Участь у обласному конкурсі "Поетичний камертон ім. Л.Костенко" ПЕРЕЙТИ
Керівник: Мовчан О.О.
Мета: формування музично естетичного смаку, прагнення до гарномонії, вміння бачити її в музиці, людині, навколишньому світі.
Виховання громадянської свідомості, національної гідності, глибокого почуття любові до музики, рідного краю, рідної мови, пісні.
РОБОТА ГУРТКА
Участь у обласному конкурсі "Поетичний камертон ім. Л.Костенко" ПЕРЕЙТИ
Керівник: Малихін М.В.
Однією з найпопулярніших спортивних масових ігор, що набули широкого розповсюдження, у тому числі й у побуті, є волейбол.
На заняттях секції з волейболу ліцеїсти опановують техніку гри, яка завдяки своїй емоційності є засобом не тільки фізичного розвитку, але й активного відпочинку.
Керівник: Крижановська О.М.
На заняттях гуртка під керівництвом практичного психолога здобувачі освіти вчаться вирішувати конфлікти мирним шляхом, здобувають базові навички медіації, вчаться ефективно вирішувати конфлікти, бути толерантними до думки інших, протистояти насильству, булінгу, дискримінації в колективі.
Керівник: Крижановська О.М.
Керівник: Юрова І.М.
Метою програми гуртка є розвиток образного мислення та креативності, дизайн-освіта дітей та молоді засобами дизайну та сучасного театрального мистецтва; навчання дітей створенню колекції або реконструкції одягу, втіленню образів цих колекцій на сцені у театралізованому показі (або модельному шоу).
Завдання програми гуртка:
ознайомити зі світовими явищами у галузі моди та костюму, відомостями з історії костюму, історії моди, розвитком модельного бізнесу, сучасним мистецтвом, декоративно-ужитковим мистецтвом, дизайном та театром;
навчити основам образотворчого мистецтва, театральної діяльності та модельної ходи; композиції костюму, декоративно-прикладним технікам, послідовності створення колекції одягу від ідеї через ескізний проєкт та конструкторську розробку до втілення у матеріалі та художнього оздоблення із завершенням показом у вигляді театралізованої постановки на сцені; техніці, стилю та манері виконання показів колекцій.
Програма гуртка Переглянути
Результати роботи гуртка
Постер роботи МАН
учениці Штанько К. Переглянути
Керівник: Міркевич Д. С.