11 вересня
Якщо ви бачите щасливих дітей, які поспішають до школи, прагнучи досягти нових висот, то будьте певні – це наші НУШІВЦІ! Якщо Ви знайомі з вчителями, які обожнюють свою роботу і пишаються маленькими здобувачами освіти – це наші натхненні вчителі-початківці! Для дітей Іванівського ліцею №1, НУШ – безпечне середовище, дружнє, відкрите. Освітній процес у нестандартних умовах дозволяє учням відчути впевненість у собі, допомагає розкрити кожній дитині свій внутрішній потенціал, спонукає її до творчості, згуртовує класний колектив.
Т. Шелудько
«До школи – з радістю, у школі – з користю!»
Саме діяльнісний підхід до навчання є запорукою успіху НУШ. 15 вересня здобувачі освіти 4-Б класу Іванівського ліцею №1 розпочали роботу над пізнавально – дослідницьким екологічним колективним проєктом «Вітаміни на вікні». Школярі побували в творчій лабораторії вчителя біології Ус І.П, зустрілися з медичною сестрою закладу Наход Т.В., здійснили пошукову роботу в бібліотеці ліцею під керівництвом Дзуган О.П., створили міні – грядки на підвіконні й висадили овочеві культури.
Діяльнісний підхід - основа нових освітніх стандартів!
Лабораторія на вікні набирає обертів. Кипить робота в юних дослідників 4-Б класу Іванівського ліцею №1. Реалізуючи завдання дослідницького проєкту «Вітаміни на вікні» здобувачі освіти отримали перші сходи овочевих рослин. Маючи теоретичні знання, школярі перевіряють їх на практиці: спостерігають, досліджують, порівнюють, занотовують, аналізують, роблять висновки. НУШ – цікава, практикоорієнтована, безпечна й дружня до дитини школа.
26 жовтня
Систематична, цілеспрямована співпраця вчителів 4-х класів НУШ та педагогів, які забезпечуватимуть реалізацію нового Державного стандарту базової середньої освіти Іванівського ліцею №1, успішно демонструє на прикладах способи впровадження у практичну діяльність принципу неперервності та наступності в навчанні між початковою та середньою ланками освіти. Свої знання й вміння демонстрували четвертокласники на уроці ЯДС та інформатики під вмілим керівництвом майбутніх викладачів Ус І.П. і Дурман Н.А.
26 жовтня
Діяльнісний підхід на уроках ЯДС у 2-Б класі Іванівського ліцею №1. Досліджуємо властивості води. Робимо висновки.
24 жовтня
«Тут заборонено бути пасивним і байдужим» - гасло Нової української школи. І в цьому сьогодні переконали присутніх на уроці української мови здобувачі освіти 2-А класу Іванівського ліцею №1. Під вмілим керівництвом досвідченого педагога Базик Н.А., другокласники аналізували, порівнювали, узагальнювали інформацію, робили висновки та об’єктивно оцінювали свої досягнення. Сучасний урок в НУШ – шлях до формування творчої особистості школяра.
30 листопада
Природнича лабораторія продовжує свою роботу. Сьогодні учні 1-А Іванівського ліцею №1 досліджували властивості повітря. Як же це захопливо разом із друзями робити справжні відкриття!
01 грудня
Природнича лабораторія продовжує свою роботу. Сьогодні учні 1-А Іванівського ліцею номер №1 досліджували властивості повітря. Як же це захопливо разом із друзями робити справжні відкриття!
02 грудня
Ранок для учнів 4-Б класу Іванівського ліцею №1 видався гамірним і веселим. Як же не радіти, коли на підвіконні зацвів «чужоземець» сеньйор Помідор?! Око юних дослідників радує не лише перше цвітіння томату, а й бутони зав’язі на інших рослинах. У горщиках радо себе почуває зеленолиста картопля, а ніжні пелюстки салату поновили свій ріст після попереднього дослідження. Загадковий горох порадував нушівців своїми бобами. Вони мають 4-6 соковитих насінин і розташовані в нижній частині стебла, а на верхній – поодинокі самозапильні квітки, чашечки яких мають ніжно-білий колір. Багато справ у юних дослідників, та вони не зупиняються на досягнутому, адже сподіваються зібрати новий урожай, вирощений власними руками.
02 грудня
Досліджуємо, спостерігаємо, вивчаємо. Юні дослідники природи, здобувачі освіти 1-А класу Іванівського ліцею № 1, сьогодні вели спостереження за природними станами води у навколишньому середовищі, спостерігали за змінами у житті рослин взимку, вивчали і досліджували склад ґрунту. Працювати разом - це здорово!