З метою виявлення умов створення ефективного освітнього простору як середовища формування та розвитку компетентної особистості сьогодні у ліцеї проведено засідання педагогічної ради, яке проходило у формі ділової гри "Інтелект - кафе". Готувати "страви" заступнику директора з методичної роботи Шпир Н.Г. допомагали досвідчені фахівці - члени методичних модулів. Засідання пройшло продуктивно, цікаво і корисно, про що свідчили записи у "Книгу скарг і пропозицій".
30 жовтня
З метою вироблення професійної компетентності педагогічних працівників для впровадження інноваційних педагогічних технологій 30 жовтня проведено засідання педагогічної ради на тему "Формування соціально компетентної та позитивно вмотивованої особистості шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій та залучення до пошуково - дослідницької діяльності". Педрада проходила у формі "ділової гри", де творчі групи презентували результати опрацювання інформаційних матеріалів про інноваційні технології з використанням інтерактивних вправ. У кожній групі були новатори, носії передових ідей; оптимісти - захисники ідеї, її пропагандисти; песимісти - скептики, супротивники ідеї і реалісти - аналітики, які робили відповідні висновки. Зміст виконуваних вправ ще раз підтвердив епіграф педради "Безумство - діяти по старому і чекати на нові результати".
24 березня
З метою підвищення рівня мотивації педагогів щодо формування умов успішної соціалізації дитини, удосконаленню педагогічної майстерності, прояву ініціативи та творчості відбулося засідання педагогічної ради у формі педагогічного гайд-парку. Як у справжньому гайд-парку у ліцеї було облаштовано місця для чотирьох дискусійних майданчиків. Про актуальність проблеми розвитку соціально активної особистості в системі сучасної шкільної освіти доповіла директорка Бєла О.В. Конструктивна робота дискусійних майданчиків супроводжувалась результатами практичної діяльності педагогів: "Методична посилка" від учительки початкових класів, тренерки НУШ Бутенко Н.В., "Педагогічна реклама" всеукраїнської збірки "Батьківські збори по-новому" та "Інформаційний дайджест" про декаду педагогічної майстерності від заступниці директорки Шпир Н.Г., презентація порадника для учителів з проведення майстер-класу від призерки І (зонального) етапу Всеукраїнського конкурсу "Учитель року 2021" Ятченко О.О. Вправа "Відкритий мікрофон" на етапі рефлексії акцентувала пріоритетні напрямки роботи педагогів для того, щоб процес соціалізації дитини був успішним. Анкетування "Зворотній зв"язок" показало, що участь кожного педагога у засіданні педагогічної ради, рівень актуальності проблеми і загальна оцінка заходу були на високому рівні. Тісна взаємодія, можливість висловити власну думку, прийняття конструктивних рішень, презентація результатів своєї роботи, заклик до пізнання нового - ось складові сучасної педради Нової української школи.