02 вересня
Перший урок у 2-Б класі Іванівського ліцею №1 під гаслом «Дружба єднає щирі серця!» проходив на території селищного парку. Живе спілкування у колі вчитель – батьки – діти сприяв реалізації системно – діяльнісного підходу до навчання здобувачів освіти у початковій школі на засадах педагогіки партнерства.
10 вересня
Ось вони, надійні помічники в освітньому процесі! Це креативні, творчі, мобільні батьки 2-Б класу Іванівського ліцею №1! Тренінг «Здорова дитина – успішна родина!» надихнув на роботу над важливими питаннями батьківського виховання. Спільними зусиллями виведено «Формулу щастя успішної родини», розроблено пам’ятки для батьків і дітей класу, із окремих повітряних кульок створено одну велику «Кулю бажань» для маленьких здобувачів освіти. Проведений захід ще раз довів: педагогіка партнерства – ключовий компонент НУШ!
18 вересня
Як креативно мотивувати батьків до співпраці в умовах НУШ? Завдяки ефективній спільній діяльності вчителя, учнів, батьків, креативним прийомам та нетрадиційним формам роботи можна досягти найвищого результату – активний та згуртований колектив, здатний до інноваційної діяльності. Справжнім дивом для вихованців 2-Б класу Іванівського ліцею №1 стала поява Господині Осені під час заняття «Зміни в житті рослин восени». Хай чарівна атмосфера золотої осені ще довго зігріває маленькі щирі дитячі серця.
25 жовтня
За осінніми мріями подорожували школярики 2-А та 2-Б класів Іванівського ліцею №1 до місцевого парку. Усі захоплювались красивими пейзажами, спостерігали за змінами в природі, водили хороводи, раділи осінньому листячку. Та немає нічого кращого, аніж дитячий сміх, щасливі оченята та непідробна радість. Добрі справи, зроблені керівництвом Іванівської громади, високо оцінені початківцями. Спортивні тренажери на майданчику слугують найменшим школярам не тільки для розваги, а й сприяють фізичному розвитку. Це ще один доказ того, що малеча повинна зростати в атмосфері безмежної любові й турботи з боку як батьків, так і місцевої громади, бо вклад у наших дітей – це вклад у наше майбутнє.
13 листопада
З метою формування в здобувачів освіти здоров’язбережувальної компетентності, як важливої умови для досягнення успіхів під час освітнього процесу, збереження їхнього фізичного і психічного здоров’я, класні керівники початкових класів Іванівського ліцею №1 проводять динамічні перерви. Рухова активність – необхідна умова нормального розвитку та функціонування організму, що є не просто корисною, а й життєво необхідною. Такі перерви нікого не залишають байдужими, вони подобаються і малечі, і батькам, які не можуть стримати задоволення, дивлячись на щасливі обличчя дітей.
22 січня
«Урок серед природи» - інноваційний аспект в контексті НУШ. Учні 2-х класів Іванівського ліцею №1 вчилися спостерігати оточуючий світ, помічати тонку і ніжну красу природи, розуміти особливості її існування, колективно розгадувати питання «чомусиків», знаходити причиново - наслідкові залежності в зимових барвах і звуках природи.
05 лютого
Підприємливість і фінансова грамотність – одні з ключових компетентностей Нової української школи. А прийняття самостійних рішень, вміння брати на себе відповідальність, критично мислити – здобутки притаманні маленьким здобувачам освіти 2-Б класу Іванівського ліцею №1. Саме тут панує справжній «паперовий бум». Другокласники оголосили про збір макулатури та участь в еко – проєкті «Здай макулатуру – збережи дерево!». Знає малеча, що 60 кг паперу, зібраного в якості макулатури, дозволять зберегти 1 деревце.
10 лютого
Кольорові сторінки зимової природи спостерігали допитливі оченята 2-класників Іванівського ліцею№1. Маленькі нушівці не тільки поглибили знання про характерні ознаки зими в житті живої і неживої природи, а й зробили добру справу, розвісивши креативні годівнички в селищному парку та наповнивши їх насінням соняшника, кавуна, гарбуза, диких злаків і бур’янів.
18 лютого
НУШ - простір освітніх можливостей! Діяльнісний метод навчання дозволяє глибоко поринути у таємниці навчального предмету. Учні 2-Б класу не отримують знання у готовому вигляді, а здобувають їх самі у процесі власної навчально – пізнавальної діяльності. Другокласники вчаться робити припущення, перевіряти його на практиці, занотовувати та робити висновки. Вчитися по-новому: цікаво, пізнавально, реально!