14 жовтня
З метою виявлення, підтримки та розвитку творчих здібностей та самовдосконалення здобувачів освіти відбулося традиційне засідання науково - дослідницького центру учнів 9-11 класів "Інтелект", на якому розглянуто питання "Організація та методологія науково - дослідницької діяльності учнів - слухачів МАН". Члени старшого підрозділу шкільного товариства акцентували увагу на основних напрямках своєї дослідницької роботи, визначили пріоритети успішного представлення результатів на районному конкурсі - захисті науково - дослідницьких робіт. Наразі у товаристві працюють такі відділення: літературознавства, мистецтвознавства, мовознавства, історії, математики, біології та психології. Побажаємо дослідникам та їх наставникам плідної співпраці, творчого пошуку, натхнення і наполегливості у досягненні поставленої мети.
12 лютого
28 та 29 січня 2021 року на базі комунального закладу «Дитячо-юнацький центр» проведено І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-слухачів МАН.
У конкурсі взяли участь 11 здобувачів освіти 8-11 класів: 7 учасників з Іванівського ліцею №1 та 4 учасники з ліцею №2 Іванівської селищної ради. На розгляд журі учасниками конкурсу подано 11 дослідницьких робіт: чотири роботи у відділенні літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства; чотири роботи у відділенні хімії та біології; дві роботи у відділенні історії та одна робота у відділенні мовознавства. Тематика обраних дослідницьких робіт охоплює 8 наукових секцій.
За результатами оцінювання проведеного конкурсу-захисту дослідницьких робіт відповідно до набраної кількості балів визначено 5 переможців І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-слухачівМАН.
І місце здобули:
Дзуган Катерина, учениця 11 класу Іванівського ліцею №1, тема роботи «Лексико-стилістичні особливості роману Роберта Кунца «Theface», секція «Англійська мова», педагогічний керівник Касьяненко Т.І.;
Штанько Катерина, учениця 9 класу Іванівського ліцею №1, тема роботи «Український костюм як джерело вивчення етнічної історії», секція «Мистецтвознавство», педагогічний керівник Юрова І.М.
ІІ місце здобула Сімакова Дар’я, учениця 8 класу Іванівського ліцею №1, тема роботи «Листи як відображення емоційного інтелекту літературного героя (за твором «Оскар і рожева пані» Еріка Еммануеля Шмітта)», секція «Зарубіжна література», педагогічний керівник Радиш І.І.
ІІІ місце здобули:
Чорномурко Євгеній, учень 11 класу Іванівського ліцею № 1, тема роботи «Мелітопольська наступальна операція: плани, наслідки, міфи і реальність», секція «Історія України», педагогічний керівник Шпир І.В.;
Самолюк Віталія, учениця 10 класу Іванівського ліцею № 2, тема роботи «Модифікації різдвяного оповідання в сучасній світовій літературі», секція «Зарубіжна література», педагогічний керівник Кучинська Л.В.
Роботи переможців І етапу конкурсу-захисту вирізнялися логічністю і повнотою в розкритті теми, аргументованістю висновків, актуальністю висвітлених проблем, грамотністю викладу матеріалу.
Переможці конкурсу-захисту та їх педагогічні керівники будуть нагороджені грамотами, учасники та їх педагогічні керівники – подяками.
Висловлюємо щиру вдячність здобувачам освіти, педагогам за підготовку та активну участь у захисті науково-дослідницьких робіт !
02 червня
Дипломами управління освіти і науки Херсонської обласної державної адміністрації нагороджені учасниці ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт Малої академії наук учениця 9-Б класу Штанько Катерина та учениця 11-Б класу Дзуган Катерина.
Цьогоріч ІІ етап конкурсу проходив у дистанційному форматі. Учасниці надали для оцінювання свої науково-дослідницькі роботи, підготували і захистили постери перед членами журі, прийняли участь у науковій конференції з іншими учасницями і членами журі з найважливіших результатів власних досліджень.
Принагідно зазначити, що Дзуган Катерина постерний захист і спілкування під час конференції проводила виключно англійською мовою. Штанько Катерина виявила високий рівень володіння темою дослідження і грунтовні знання. Порівняно з учасниками з міських херсонських шкіл, наші дослідниці показали гарні високі результати. Лише одного (!) балу не вистачило Штанько Катерині до призерського ІІІ місця! Величезна заслуга у цьому наукових керівниць: педагога-організатора-методиста, учительки вищої категорії Юрової Інни Миколаївни та учительки англійської мови вищої категорії, учителя-методиста Касьяненко Тетяни Іларіонівни. Дівчата отримали неоціненний досвід, який знадобиться їм у подальшому навчанні. Вітаємо учасниць і керівниць з подоланням ще однієї сходинки до вершини знань і майстерності!