Керівник: Радиш І.І.
Журналістика – цікава і соціально значима сфера діяльності людини. Ми мріємо стати журналістами, щоб нести людям правду, примножувати добро. Ми вчимося створювати медіа продукцію, набуваємо спеціальних знань, розвиваємо свої інтелектуальні і творчі здібності, вміння критично мислити, набуваємо соціальної компетенції.
Здобуваємо знання і формуємо навички журналістської майстерності:
Про журналістику як форму громадської й літературної діяльності.
Знайомимося з законами про ЗМІ, про принципи журналістської діяльності, вивчаємо права і обов’язки журналістів, визначні дати журналістики
Набуваємо навичок збирання, опрацювання, поширення інформації через ЗМІ
Вчимося працювати з різними видами інформації
Вивчаємо і засвоюємо мовну культуру, етикет
Робимо репортажі й фоторепортажі
Проводимо інтерв’ю, соцопитування
Пробуємо сили в написанні творчих робіт різних жанрів: нарис, стаття, інформаційна замітка
Керівник: Мовчан О.О.
Мета: формування творчого потенціалу дитини, виховання активності, самостійності ініціативності, залучення гуртківців до активної творчої праці, збагачення духовного світу дітей.
Розвиток чуття кольору та форми, технічних навичок, художньо-творчого мислення.
Результати роботи гуртка:
Переможці обласного (відбіркового) етапу Всеукраїнського конкурсу творчості дітей та учнівської молоді «За нашу свободу» ПЕРЕЙТИ
Керівник: Мовчан О.О.
Мета: формування музично естетичного смаку, прагнення до гарномонії, вміння бачити її в музиці, людині, навколишньому світі.
Виховання громадянської свідомості, національної гідності, глибокого почуття любові до музики, рідного краю, рідної мови, пісні.
Керівник: Малихін М.В.
Однією з найпопулярніших спортивних масових ігор, що набули широкого розповсюдження, у тому числі й у побуті, є волейбол.
На заняттях секції з волейболу ліцеїсти опановують техніку гри, яка завдяки своїй емоційності є засобом не тільки фізичного розвитку, але й активного відпочинку.
Керівник: Крижановська О.М.
Метою програми гуртка є створення умов для формування громадянських та соціальних компетентностей здобувачів освіти, що передбачає виявлення ними конфліктологічної компетентності, вмінь і навичок вирішення конфліктів мирним шляхом, ненасильницької поведінки та громадянської позиції.
Завдання Програми:
надати базові теоретичні знання з конфліктології;
відпрацювати практичні навички протидії булінгу;
сформувати розуміння ґендерної рівності;
сформувати навички протидії дискримінації за статевими, віковими, етнічними, культурними ознаками, віросповіданням, ознаками відсутності/наявності інвалідності тощо.
Програма гуртка Переглянути
Робота гуртка на протязі року:
Члени гуртка "Вирішення конфліктів мирним шляхом. Базові навички медіації", пройшли навчання у Всеукраїнській профільній школі з медіаграмотності Малої академії наук України та отримали сертифікати про закінчення курсу.
Керівник: Крижановська О.М.
Керівник: Юрова І.М.
Метою програми гуртка є розвиток образного мислення та креативності, дизайн-освіта дітей та молоді засобами дизайну та сучасного театрального мистецтва; навчання дітей створенню колекції або реконструкції одягу, втіленню образів цих колекцій на сцені у театралізованому показі (або модельному шоу).
Завдання програми гуртка:
ознайомити зі світовими явищами у галузі моди та костюму, відомостями з історії костюму, історії моди, розвитком модельного бізнесу, сучасним мистецтвом, декоративно-ужитковим мистецтвом, дизайном та театром;
навчити основам образотворчого мистецтва, театральної діяльності та модельної ходи; композиції костюму, декоративно-прикладним технікам, послідовності створення колекції одягу від ідеї через ескізний проєкт та конструкторську розробку до втілення у матеріалі та художнього оздоблення із завершенням показом у вигляді театралізованої постановки на сцені; техніці, стилю та манері виконання показів колекцій.
Програма гуртка Переглянути
Керівник: Міркевич Д. С.