Розклад уроків в ZOOM
У період із 12 березня по 29 травня 2020 року вчителі початкових класів освітній процес здійснювали за допомогою технологій дистанційного навчання. Освітнім процесом було охоплено 205 здобувачів освіти початкових класів, що становить 100% учнів початкової ланки.
Для здійснення ефективного навчання під час карантину кожним вчителем початкової школи було створено класні кімнати на платформі Coogle Classroom. Щодня учні згідно з розкладом уроків і календарним плануванням отримували завдання на Coogle диску, соціальній мережі Viber необхідні посилання, коментарі, які допомагали учням у виконанні завдань, аудіо та відео поясненнях вчителів. Педагоги проводили онлайн уроки на платформі ZOOM. Надавалися щоденні індивідуальні консультації в онлайн-режимі для учнів, які потребували допомоги під час дистанційного навчання, проводилися індивідуальні консультації для батьків.
У зв’язку з оголошенням карантину 12 березня 2020 року вчителі 5-11 класів здійснювали освітній процес із використанням технологій дистанційного навчання. Головне завдання – забезпечити кожній дитині вільний доступ до знань. Реалізуючи його, педагоги Іванівського ліцею №1, вміло організували якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихали й мотивували здобувачів освіти вчасно готувати домашні завдання, проходити електронне тестування, брати участь у навчальних проєктах. Дистанційне навчання для старшокласників відкрило можливість реалізувати власну навчальну траєкторію, зосередившись на тих предметах, які відповідають особистим зацікавленням. Період карантину дав змогу відкрити нові можливості для організації навчання, розвитку медіа грамотності усіх учасників освітнього процесу, адже здатність навчатися новому - найкращий приклад для учнівства й джерело натхнення для розвитку!
#Дистанційне_навчання_говорять_діти
Враженнями по дистанційне навчання ділиться Дереза Поліна - учениця 4-Б класу нашого ліцею.
Дистанційне навчання стало для вчителів Іванівського ліцею №1 перевіркою на те, як швидко вони можуть реагувати на виклики, бути гнучкими та ефективними у некомфортних для них умовах, а також на комп’ютерну грамотність та уміння працювати на сучасних освітніх онлайн-платформах. Педагоги закладу не тільки навчали, а й самі цілеспрямовано вивчали освітні платформи для роботи з дітьми в умовах карантину, проходили онлайн - курси та вебінари, проводили онлайн - наради з вчителями закладу та навчання для колег під час обласних онлайн – консультацій.