«Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дітей. Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити те, що робила вчора. Нехай нове з’являється у її житті поступово і не приголомшує лавиною вражень», - так В.О. Сухомлинський говорив про наступність між дошкільним і шкільним навчанням. Саме зараз, коли впроваджуються всі засади НУШ, час приділити максимум уваги послідовності в умовах безперервної освіти. Розуміючи це важливе завдання, вчителі 1-х класів Іванівського ліцею №1 Бахарєва Н.О. та Чорномурко О.А. провели відкриті уроки з математики для вихователів Іванівського ясла – садків «Світлячок» (завідувач Гриб С.С.), «Лелеченя» (завідувач Чмирь Т.М.), вчителів- початківців Іванівського ліцею №2 (заступник директора з НВР Кучинська Л.В). Така тісна співпраця двох освітніх закладів, наступність у їх роботі дозволить досягти високого рівня адаптації дітей дошкільного віку до нових умов, до нового статусу здобувача освіти.
«Учитель як фахівець живе доти, поки вчиться». Сприяти учителю в цьому – повідна роль методичного об’єднання. 25 березня, в Іванівському ліцеї №1, під гаслом «Крокуймо в ногу з часом, будьмо професійно компетентними, бо саме від нас залежить майбутнє наших дітей, майбутнє держави» у нестандартній формі – аукціону методичних ідей проведено засідання МО вчителів початкових класів «Сучасний учитель як провідник змін у контексті Концепції НУШ». Робота засідання була плідною та результативною. Напрошувався висновок, що немає меж самовдосконаленню, тому практична частина була присвячена впровадженню в навчальний процес новітніх методів і прийомів. Педагоги ділилися досвідом використання технологій веб – квесту, методом "шести капелюхів мислення",за заданими темами складали фішбоун, скрайбінг, лепбук, використовували прийом сторітелінгу для формування основної думки засідання. Проведення таких практичних занять не лише допомагає педагогам усвідомлювати відповідальність за результат своєї праці, а також озброюють новими ідеями для вдосконалення освітнього процесу.
«На ура!» пішли уроки просто неба для здобувачів освіти 1-А та 1-Б класів Іванівського ліцею №1. На математиці рахували кількість посаджених дерев, первоцвітів, перших листочків у селищному парку. Закріпили знання про листяні й хвойні дерева, знаходили спільні й відмінні ознаки дерев, кущів, трав’янистих рослин. Ввічливі діалоги вчилися складати не з однолітками, а з випадковими перехожими на вулиці. З піднесеним настроєм завітали на дитячий спортивний майданчик. Навчання в НУШ - це класно, цікаво й захоплююче!